הממשלה והאוצר נדהמו לגלות חריגה של 50% בפרויקט המטרונית, אותה הסתירו יפה נוף ועיריית חיפה.
אחת הנוסחאות הראשונות שלומדים הסטודנטים בקורס לגאוגרפיה של התחבורה באוניברסיטה היא זאת:
לעולם תהיה עלות הקמתו של פרויקט תחבורה ציבורית לכל הפחות כפולה מאשר התקציב המתוכנן, משך ההקמה יהיה פי שלושה מזמן ההקמה המתוכנן, ומספר הנוסעים יהיה פחות ממחצית מאשר התחזית המתוכננת.
יונה יהב וחבורתו התפרצו בהחלט לדלת פתוחה לרווחה בנושא המטרונית.
למשקיף מן הצד לא נותר אלא לקבוע פעם נוספת את תקפותה של הנוסחא. המספרים המופיעים בנוסחא המקורית אינם מדויקים, אך הם כנראה בהחלט קרובים ומתאימים למציאות החיפאית.
אחת הנוסחאות הראשונות שלומדים הסטודנטים בקורס לגאוגרפיה של התחבורה באוניברסיטה היא זאת:
לעולם תהיה עלות הקמתו של פרויקט תחבורה ציבורית לכל הפחות כפולה מאשר התקציב המתוכנן, משך ההקמה יהיה פי שלושה מזמן ההקמה המתוכנן, ומספר הנוסעים יהיה פחות ממחצית מאשר התחזית המתוכננת.
יונה יהב וחבורתו התפרצו בהחלט לדלת פתוחה לרווחה בנושא המטרונית.
למשקיף מן הצד לא נותר אלא לקבוע פעם נוספת את תקפותה של הנוסחא. המספרים המופיעים בנוסחא המקורית אינם מדויקים, אך הם כנראה בהחלט קרובים ומתאימים למציאות החיפאית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה