יום חמישי, 17 בינואר 2008

השוד האלים של איטה פוגל בדירתה במרכז הכרמל

מקרה השוד האלים של הקשישה זעזע את המדינה. הסיפור לא ירד מהכותרות במשך חודשים רבים. להלן כתבה קצרה שבתוכה הפרט המגלה היכן הוא אירע:

כתב אישום נגד חשוד בתקיפת איטה פוגל
יום שני, 26 במרץ 2007, 17:45 מאת: פאדי עיאדאת, הארץ

על פי החשד, אריק שכטר, בן 26, היה מעורב בשוד האלים של איטה פוגל במהלכו שפך עליה אחד החשודים אקונומיקה

כתב אישום חמור הוגש היום נגד אריק שכטר, בן 25 מחיפה שעל פי החשד היה מעורב בשוד האלים של איטה פוגל בת 68 לפני כחודשיים בדירתה מרכז הכרמל בחיפה. שכטר נאשם כי יחד עם סטפן בוריסביצ'ו וחשוד נוסף פרצו לביתה של פוגל, הכו אותה והתעללו בה במשך שלוש שעות. בין השאר, מואשם שכטר בקשירת קשר לפשע ובשוד מזוין.

מכתב האישום עולה, כי שכטר, בוריסביצ'ו וחשוד נוסף הגיעו לביתה של פוגל, לאחר שחשבו כי בביתה נמצא סכום גדול של כסף. הם הורידו את מפסק החשמל ועם יציאתה של פוגל לחדר המדרגות התנפלו עליה ודחפו אותה לתוך הדירה. מכתב האישום עולה כי בוריסביצ'ו חסם את פיה בסרט דביק, הכה אותה ושפך עליה אקונומיקה לאחר שלא נמצא בביתה כסף. בהמשך הרטיבו אותה במים והצמידו לגופה שוקר חשמלי.

שכטר נעצר לפני כשבועיים לאחר שתמונתו הופצה בכלי התקשורת. המשטרה עדיין מחפשת את החשוד השלישי שפרטיו ידועים למשטרה. בית המשפט קיבל את בקשתה של התובעת, עו"ד מעין צור, שהגישה את כתב האישום, לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

למאמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה