יום חמישי, 17 בינואר 2008

הייל היטלר ברחובות חיפה

תושבים רבים בחיפה התלוננו: נערים גלוחי ראש קראו לעברנו קריאת תמיכה בתנועה הנאצית.

בימים האחרונים נראה שהסכר נפרץ. נערה יוצאת מביתה לבילוי ונרצחת באכזריות. בר מצווה משפחתית מסתיימת ברצח כפול והיום אף התפרסם כי בשקט בשקט צמחה בישראל תנועה ניאו-נאצית ענפה. כעת מדווחים תושבים מחיפה כי בימים האחרונים הם נתקלים בחבורות של צעירים שמסתובבים ברחובות העיר, בעיקר בשעות הלילה המאוחרות, וקוראים לעבר עוברי אורח:" הייל היטלר" וקריאות תמיכה במפלגה הנאצית.
בימים האחרונים התקבלו במשטרת חיפה כמה תלונות של תושבים בחיפה, שסיפרו כי נתקלו ברחובות העיר בצעירים שקראו לעברם קריאות תמיכה בתנועה הנאצית. מפקד תחנת חיפה, נצ"מ ניר מריאש, אמר היום כי המשטרה בודקת את תלונות התושבים ואף גילה כי חלק מהעדויות שהתקבלו במשטרה מדברות גם על חבורה של צעירים גלוחי ראש.
גורמים במרחב החוף של המשטרה סיפרו היום כי מהחקירה עולה כי החבורות מסתובבות בעיקר בשכונת הדר ובאזור מרכז הכרמל. עוד עולה מהחקירה כי מדובר בצעירים ממוצא רוסי. בחודשים האחרונים נרשמו כמה מקרים של ריסוס צלבי קרס על מבני ציבור ברחבי חיפה, בין היתר על קירות בית ספר, בתי כנסת ואולם ספורט.
בינתיים נמצאת החקירה במישור המודיעיני. במשטרה בודקים אם יש קשר בין צלבי הקרס וכתובות הנאצה שרוססו בעיר לבין חבורת הנערים עליהם מדברים התושבים. במשטרת חיפה הבטיחו היום כי במוקדם מאוד יעצרו את הצעירים.

rotter.net 2005 Jun 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה