יום רביעי, 13 בפברואר 2008

תסיסה בקרב החרדים בעיקבות האלימות הגואה נגדם


מתוך העיתון 'ידיעות חיפה' מתאריך 8 בפברואר 2008:

תושבים דתיים בהדר דורשים למצוא לאלתר פתרון לתופעת האלימות בשכונה. יהושע ראוכברגר, העומת בראש עמותת לב ח''ש שמסייעת לנזקקים, אושפז לאחר שהותקף קשה על ידי בריון. העיתונאי החרדי אריה זיסמן: ''ההרגשה היא של חוסר ביטחון ושל חוסר הגנה.'' יו''ר סיעת ש''ס בעירייה, אברהם ויצמן: ''לשבור לעבריינים את הידיים והרגליים.''

לאחרונה אירע מספר רב של מקרי אלימות נגד דתיים ואף נגד סימלי הדת והיהדות. בתי כנסת חוללו, פריטי קודש נהרסו, ותושבים חרדים הוכו ללא סיבה.

ראוכרברגר: ''הדר הפכה לשכונה מפחידה. אני רואה אלימות יום יום ברחובות. מספרים לי שהושקעו סכומים נכבדים בפטרולים בשכונה, בהפעלת סיירת מיוחדת, במתנדבים שאמורים לסייע לשמירה על החוק. אני לא רואה שום דבר מכל זה. אני רואה אלימות יום יום. גונבים, פורצים, שוברים ומרביצים. שכונת הדר הפכה למקום מטורף, ואני לא רואה אף אחד שמנסה לעשות סדר במערב הפרוע הזה, שבו אנשים דתיים מפחדים לצאת לרחוב מחשש שיתנכלו להם.''

לכתבה המלאה ב'ידיעות חיפה'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה