יום חמישי, 17 בינואר 2008

אנשים פוחדים ללכת ברחובות

מתוך פרוטוקול מישיבת מועצה מן המניין מס' 5 שהתקיימה ביום שלישי 4.11.2003

סגן ומ”מ ראש העיר, מר צבי דהרי:
ניר, מה אני אגיד לך, אני מרחם עליכם ואני אומר את זה בכל הרצינות, מצטרף למה שאמר קודם רגב, אני יודע מה שקורה לכם ואם חס וחלילה אירוע חבלני אז זה בא בנוסף לכל הצרות, אבל תדע, אחד הדברים הנוראים שקורים פה שהמרקם הקהילתי הולך ונהרס; קרתה תופעה ממש מטורפת, אני קיבלתי כמה בקשות מתושבים לסלק את הספסלים מהשכונה שלהם, רוצים שהעירייה תבוא ותיקח את הספסלים, הנה, ישנו פה איזי ענבר, הוא יודע את זה וגם בגלל מה שאמרת קודם, לספסלים באים בני נוער, משתכרים וגורמים שם נזק. אבל אני אומר לך, זה אבסורד שהתושבים מבקשים להוריד את הספסלים. ביקשה ממני לפני איזה שבוע בחורה שעובדת בעירייה שאני אסדר לה אחרי הצהריים, אם זו לא בעיה, אישור חנייה בעירייה כי היא מפחדת ללכת ממרקוס, היא עובדת בערב, היא מפחדת ללכת ממרקוס עד לעירייה בלילה ואני מצדיק אותה ואני יודע את זה. איזו עמותה שממש תורמת לקהילה שנמצאת לא חשוב, באזור רחוב בן יהודה, הם עושים תורנויות, זו עזרה לקהילה, הם מפחדים לבוא לשם, אנשים מתנדבים מפחדים לבוא, הם אומרים אין שם סיורים של משטרה, אין לנו תאורה, אנחנו פוחדים מאלימות, שם מסתובבים שיכורים. אז אני לא בא בטענות, אני יודע שבאותו זמן שאתם צריכים לטפל בשיכור יש לכם איזה 5 פריצות ויש אונס ויש, אני יודע את כל המטלות שלכם והכיסוי בתקציב, אני לא יודע מה עושים איתו, אתם נמצאים בצרה אבל לפחות שתהיו מודעים לזה. אותי מדאיג שהדברים הבסיסיים בקהילה הולכים ונהרסים, אנשים פוחדים ללכת ברחובות וזה באמת בעיקר בהדר ואני מבין שהצרה המרכזית זו מערכת האכיפה שלנו, בתי המשפט, לא נעים לי להגיד אבל זה בושה וחרפה מה שהולך שם, לפי דעתי הם מקור כל הרע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה